Da se samo konstantnom nabavkom nove neophodne mehanizacije iz godine u godinu može se očekivati tendencija rasta proizvodnje uglja i otkrivke, poslovna je politika kojom se već godinama vodi rukovodstvo ovog Rudnika. Ni u ovoj godini nije se odstupalo od tih stavova, pa se intenzivno radilo na investicionim projektima značajnim za proizvodni proces, od kojih su neki realizovani do kraja, dok su drugi u fazi realizacije.
Izgradnja transportnog sistema za odvoz jalovine na površinskom kopu „Turija“ svakako je vrijedan projekat, ne samo zbog velikog ulaganja, nego zbog onoga što će po završetku izgradnje donijeti proizvodnom procesu Rudnika. Izgradnja transportnog sistema Rudnik će koštati oko 55 milona KM, a prema procijenama biće završena do 2022. godine, kada će kapacitet proizvodnje biti znatno povećan.
Do sada je u prvoj fazi izgradnje investirano oko 30 miliona KM, nabavljene su drobilice, a u ovoj godini pokrenuta je i nabavka odlagača za transportni sistem u iznosu od 13,5 miliona KM, kao i veznog transportera za odvoz jalovine na površinskom kopu Turija, u vrijednosti od 4 miliona KM.
U sklopu ovogodišnjih realizovanih investicija su i dva bagera marke Liebherr koji su početkom godine stigli na rudničke kopove, a čija vrijednost iznosi 13 miliona KM, kao i mašina taložnica na Separaciji u vrijednosti od 2 miliona KM. Istu vrijednost imali su i grabuljasti i trakasti tansporteri nabavljeni za potrebe podzemne eksploatacije uglja.Ove godine investirano je i u projekat izgradnje JUG-a 4 u jami „Omazići“ dužine 1332 metara. Nakon što je urađen ulaz, početkom naredne godine se planira montirati kombajn koji je takođe u sklopu ovogodišnjih investicija nedavno nabavljen, te krenuti sa izradom niskopa. U niskopu će biti ugrađen transportni sistem, te nabavljena lokomotiva i šine za spuštanje radnika. Cijena izgradnje niskopa procjenjuje se na oko 5 miliona KM.
Ukupno završene investicije u 2019. godini iznose 50 miliona KM, dok su pokrenute investicije u iznosu od 27 miliona KM.
U cilju povećanja kapaciteta proizvodnje, a poučeni pozitivnim iskustvom iz 2013. godine, u investicionom planu za 2020. godinu našla se i nabavka još jednog mehanizovanog čela u jamu, vrijednosti preko 20 miliona KM.
Kada je u pitanju ova investicija, osim velike produktivnosti, isplativosti i humanizacije na radu, veliki plus je i činjenica da radnici Rudnika već sada posjeduju veliko iskustvo u radu, pa prebacivanje širokog mehanizovanog čela iz jednog otkopnog polja u drugo obave za 28 dana.
Po završetku kapitalnih investicija, odnosno ugradnje transportnog sistema na površinskom kopu Turija i ugradnjom još jednog širokog mehanizovanog čela u jamu, Rudnik će 2022. godine biti u mogućnosti proizvesti oko 2,5 milona tona separisanog uglja, što je i krajnji cilj pomenutih ulaganja.